Minneslucka

När har man de bästa utgångarna?
När man är taggad för det eller när man inte är taggad?

För är man inte taggad så är förväntningarna otroligt låga och då kan det bara bli bättre...

Jag är alltid taggad inför utgångar. Festa är livet!
Och nästan varje gång beskriver jag det som "den bästa utgången".

Så jag kan alltså inte utnämna någon som Den Bästa Utgången.
Men jag minns en av de lite sjukare. Då man fick i sig alldeles för mycket.

Det händer alltid på samma ställe
, man undrar hur många procent deras vin innehåller.
Jag är en som tål mycket. Min kompis lika så. Men där blir det för mycket varenda gång. Efter bara några glas.

Sist vi var där fick vi tacka för oss redan vid två.          Vinglade redigt mot utgången, träffade på några gamla kompisar (vilket jag kom på flera dagar senare)          gick på något sätt till McDonald's och fyllekäkade. Och där förblev vi till vi kände oss så pass kapabla att vi kunde gå hem.

Otroligt stor minnelucka från McDonald's.    
            
                     Det enda som egentligen bevisade att vi hade varit där och att vi åt är korten.

Vem beställde?
Vem betalade?
Och hur kom vi därifrån?

Härlig utgång mina vänner! Så länge ingen skada är skedd är de bra utgångar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0