Årets fest?

I morgon gäller det.

"Årets fest!"


Har inte jag redan varit på den i år????


Klädseln är ganska färdig. Det är drick-förbud innan man drar dit pga alla tävlingar och all dricka som ska hällas i en men jag har ändå laddat upp. Något glas innan hinner man nog med. 
Eller rättare sagt: Orkar man väl med. 

Det är förbud på klackar. Skönt kan man tycka. Men jag är mer besviken. De hörde till min klädsel. Det hör till alla tjejer. 

Anledningen till att det är förbud är pga den branta trappan i lokalen. 
Bara för att folk inte har klackar betyder det inte att dom inte kommer trilla. 

Jag har halkat barfota i en brant trappa. 
Det är alkoholen som fixar det. 
Men klackar i morgon eller inte får jag fundera på....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0