Collage för andra gången


En gång fick Collage en ny chans.

Stället såg ut som jag mindes det.

Först hade en kompis seriösa snacket med mig i baren.
Hon snackade och jag lyssnade.

Det handlade om hur underbar jag är och hur glad hon är att hon har mig osv.
             Ni vet.                      Det vanliga.

Sedan var det dags för att spana in dansgolvet. Helt okej men det var bara några vilsna själar som höll till där.

Ute på gården höll alla rökare till. Och jag.

Och inte fan kommer jag ihåg hur det såg ut i mitten! Vad finns i mitten där alla står och lutar sig?

Bartenderna var duktiga. Folket var bra. Jackor inomhus var inne. Och "kändisarna" var där.
Imponerande "kändisar" vi har i Sverige.
Både Bobby och Marcus Schenkenberg osv.

Fast Cimon klagar jag inte på. Han och Michaela var bara kul att se.
Mikaela Forni & Cimon Lundberg
(bild lånad från:  http://collagestockholm.com

En bra utgång helt enkelt och Collage kommer jag säkert besöka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0