Ingen hemmahelg

Saturdaynight!
Förfesten ska inte hållas hemma utan ute. Men alla ska inte med. Vissa hoppar förfesten.

Kör direkt alltså?

Jag hade laddat upp med en massa, men sådant får man väl spara och knäcka någon annan gång då.

Jag var inte ute igår. Imponerande va?
Nej den meningen sa jag bara för att. Men jag tänkte inte gått ut på hela helgen nämligen. Jag har en partyfylld vecka som väntar nämligen! Man måste ju vila någon gång.

Tänkte jag.
                   Sedan ångrade jag mig.

Man är ung nu! Det är lördag. Sitt inte hemma i onödan.

Jag ska prova på ett nytt ställe ikväll. Varför jag inte går till Nivå spelar ingen roll. Men det är så mycket där just nu.......
Vi får väl se hur kvällen blir. Vi ses ute!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0