Ragg på krogen

Raggar på krogen gör de flesta.
Kanske bara för kvällen. Kanske för att det är kul.
Kanske för att se om man har det som behövs för att få den man vill ha.

Alla har olika orsak.
Frågan är om jag raggar på krogen? Eller är jag bara där och blir uppraggad? Hoppas varje kväll och blir inte besviken. Eller?

Men att man inte skulle kunna hitta kärleken på krogen tror jag inte riktigt på. Jag har sett det hända. Jag har dock inte upplevt det själv.
Än?

Så får jag höra av en tjejkompis att ingen någon gång har raggat på henne på krogen. Det är väl klart att någon har, tänkte jag.
Men när hon bad mig nämna en enda gång så tystnade jag.
Var får hon tag på sina killar då? Var raggar dom på henne? Var förutom på krogen får man ragg? För ragg får hon. Men nu tycker hon tydligen att det är tråkigt att dom inte raggar på krogen också.

Men i helgen var hon uppe i två. Jag tror att hon tidigare inte har varit uppmärksam. Hon har inte märkt charmörerna runt omkring henne som tävlar om hennes uppmärksamhet.
Eller så är hon själv raggaren?

Vem vet. Dags att byta taktik.
För mig gäller det att ge sig in i leken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0