En spontan utgång

Det är lillördag.
Jag sitter här i min säng och funderar på alla fester och utgångar man har varit med om. Inga planer för kvällen utan nu tänkte jag bara ta det lugnt. Beror på att jag hade glömt bort att det var onsdag i och för sig...

Men så ringer det.
                            Och man kan inte tacka nej till en spontan utgång faktiskt!
Nu gäller det bara att välja klädsel och vilken middag man hinner med. Vänta på middagen här hemma eller äta ute?
Vi hoppas på en bra kväll så får vi se vad som händer. 
                                                                        
                                                                                 Den har dom blivit utlovad som bästa kvällen på länge.
Vi ses ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0