Halv lördagskväll

Redan hemma tänker ni.

Ja. Då tar vi det redan nu tycker jag.
Jag började kvällen med att må lite illa, men fortfarande taggad. Så man offrar sig för laget, som vissa skulle kalla det. Okej jag skulle kalla det så.

Men alla har kanske inte den inställningen.
Kvällen var hur bra som helst. Ett antal glas vin, några cider och en massa bra konversationer.
Sedan beställdes en flaska rosé in. Riktigt trevligt           men helt ärligt så tog jag kanske tre klunkar från hela den flaskan.
Resten lämnades. Vi såg hur våra glas stod kvar där helt fulla trots att vi hade lämnat dom. Flaskan togs bort ganska snabbt.
Vaskades den??????

Men sedan mår kompisen dåligt. Inte av alkoholintaget utan allmänt. Och där kan man säga att våran kväll slutar. Hon lovar att nästa helg blir av. Men jag håller det öppet tills vidare.
Kvällen som var så bra!!!!!!!.....

Så JA jag missade avslutningen på Soho's ena event.
Tråkigt....
Det verkade bli grymt..... Men men....

Detta får mig bara att längta ännu mer till Stureplan. De goda tiderna. Och besluten fattas bättre efter några glas vin.........
Aja, godnatt på er. Hoppas eran kväll blir fulländad.

Min som började så bra...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0