Imponerad, men inte av utestället kanske

Om igår.

Vi började kvällen hos en av tjejerna som hade fixat en stor middag. Vi körde på en massa vitlök igen. Samma tjej som sist. Vi kan bara inte motstå att äta vitlök innan vi går ut. Nej men vi tänker faktiskt aldrig på att det inte är det lämpligaste innan utgång.
Men vad kan inte lite tuggummi fixa??

Vi drog oss mot Berså denna gången.                    Jag vet.                Chockerande att Nivå blev lagt på hyllan.                   Men det var bara tillfälligt.
Mina tidigare erfarenheter från Berså har varit: litet, speciellt folk, bra bartenders, trevliga vakter men inget speciellt ställe direkt.

                                   Inte mycket ändrades igår...

En drink som var en 4a men som smakade som en 2a. Där är vi igen. Måttet!

Men det kanske var lika bra. Det gjorde att jag denna gången inte kom hem helt pigg och full med överenergi och full allmänt, utan att jag kunde gå och lägga mig.

Blev sur på killen som slog till min hand så att jag höll på att tappa min mobil, blev inte imponerad av killen som skröt om egna företaget men blev väldigt imponerad av killen som gick ner i spagat hela tiden!

En i sällskapet beskrev det som hennes favoritställe, men jag vet inte om jag sträcker mig dit alltså......
Inte för att Nivås plats är skyddad men Berså var inte riktigt på topp.
Men jag är villig att ge det ett nytt försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0