Julfester

Det finns alla typer av fester.

Det finns julfester också.
Och dom börjar nu.
Nej, nu. Eller i december kanske det är. Det kanske inte har varit någon ännu?... Ja jag är trött.

Julfester är väl mest för vuxna kan jag tycka. Julmat och stämning. Men jag ska faktiskt på en i år. Inte för att jag inte kallar mig själv för vuxen men våran går till på ett annat sätt.
Vi kommer inte ha någon julmat eller stämning. Okej, jo stämning. Fast partystämning. Ingen mys-stämning här inte. Och klädd i julkläder kommer vi inte heller vara. Det är tema på festen i stället.
Ingen julmusik kommer spelas heller.

Okej nu kan man börja fråga sig hur det ens kan kallas julfest.
Detta låter som en vanlig fest. Men den är i jultider så därav namnet.... (?)

Ja där har vi min julfest. Om det ens är en....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0