Spontanitet

Ska vädret få förstöra helgens planer? Ska snön nå Göteborg nu?

Fast förfest utomhus är kanske lite extremt?

Spontanitet är att man gör någonting utan att planera.
 Sådana utgångar kan bli riktigt roliga, fast samtidigt gillar jag att planera utgångar så att man kan tagga hela dagen.
Onsdagens utgång var exakt en sådan. Men den blev inte så bra som den borde har varit. Berodde kanske på att den var för spontan?

Denna onsdagen har jag bestämt att det inte finns plats för några spontanutgångar.
Och jag vet ju att spontant betyder oplanerat, men jag ska inte ens tänka i de banorna så att det finns risk att den idéen dyker upp.

Fredagen. Där kan det bli spontant. Spännande.
Men lördagen är planerad. Men tydligen har vi ändrat förfest planerna. Pga vädret. Nu hamnar vi i början av inlägget igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0