Festen efter högskoleprovet

Nej men det är inga problem.
                                         Vissa saker kan vara för planerade.
Eller så var dom inte tillräckligt planerade?
Jag vet inte faktiskt.

Vissa förblev sjuka men hon tänker ge sig ut idag med feber idag ändå. Starkt jobbat?
Fast jag har aldrig påstått att alkohol kan rädda den febersjuka.           
                                                 Alkohol gäller bara på alla andra symptom.

De flesta ska väl ut och fira högskoleprovet. Det brukade jag också göra. Det är nästan de bästa utgångarna. Energiladdad till max var jag alltid. Överenergi. Och riktigt partysugen. Efter ett prov som har hållt på en hel dag, en lördag, från tidigt på morgonen, så vill man bara ha riktigt kul.
 
Det fixar man bäst genom att svepa ett antal shotar, några vinglas och några drinkar.
                                              Prova gärna alla från drinkmenyn.

I princip hade kvällen funkat utan alkohol (nej för fan) med tanke på hur speedad man är, men alkoholen är man liksom värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0