Garderobs trubbel

Man anländer dit och det första man gör är att dra till garderoben för att hänga av sig sina ytterkläder.
40 kronor kostar det att få ha sin jacka på en krok.

JA!

Den kroken är vad du betalar för.
Ni har fel om ni tror att personalen i garderoben även tänker ta ansvar över din jacka.

Dom tar emot den, sedan har dom gjort sitt.

Det finns ingen garanti att ingen tar den.

Om det ska vara så tycker jag att dom likagärna kan införa en sorts hall där man själv hänger sin jacka på en krok tillsammans med alla andras. Ungefär lika säkert.

Jag har blivit av med min nya superfina kofta en gång.
Vad fick jag för det?
Jag fick först vänta till stängning för det var först då dom kunde leta bland garderobens många belamrade krokar.
När dom inte hittade den gav dom mig ett felaktigt telefonnummer att ringa dagen efter.
Jag vet att det var felaktigt då jag försökte ringa det dagen efter och inte möttes av någonting.

Vad jag fick istället?              Garderoben nästa gång jag gick dit. 40 kronor. Tack...Det läkte ju såren???!!!??
4000 vs. 40:-  Det vet ju inte dom...

En kille i sällskapet blev av med sin nya superfina jacka. 8000 kronor för den. Ingenting i gengäld.

En annan kille i sällskapet blev också av med sin jacka. Mitt i vintern! I enbart shorta gick han hem i snön.

Inget ansvar i dessa garderober. Klart att man inte vill hänga in dom då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0