Häxor, bunnies och nurses

Alla var utklädda igår.
Verkligen alla!

Köerna till uteställena bestod bara av häxor, djävular, bunnies, sjuksköterskor, och en massa andra roliga utklädnader.
Hade vi ställt oss i kö hade vi inte passat in då vi enbart var finklädda och inte det minsta utklädda.

Middagen var utsökt, kvällen var supertrevlig men slutade med att jag sträckte nacken. Man kan inte hetsa för att bilderna ska bli bra. Då slutar det så.

Men dekoren. Ni undrar säkert hur det blev med den saken, om uteställena ansträngde sig.

Det undrar jag med!!! Jag kommer inte ihåg. Okej jag hade kommit ihåg det om jag hade tittat efter. Men det gjorde jag inte. Dumt.

Vakterna hade däremot inte klätt ut sig. Men det spelar kanske ingen roll. Dom hör inte speciellt mycket till uteställets image. Nu är det söndag och denna helgen är över. Fast jag funderar på en utgång i morgon också. Stora evenemang på G här då. Vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0