Ogilla Avenyn?

Att Göteborg inte skulle vara något att ha?
                                                 Nej nu måste vi reda ut det här!
Personen som sa det här syftar alltså på uteställena.

Nu vill jag inte försöka utnämna Göteborgs uteställen till några toppen ställen, men man kan inte klaga!

Just nu tänker jag inte sätta Avenyn i relation till några andra uteställen.
 Inget Avenyn vs. något annat.                    Jag tänker bara försvara mitt Avenyn.

Har personen ens varit ute här?
Har personen varit på rätt ställen?
Har personen varit ute med rätt folk?
Är personen rätt själv?

Jag tror inte det! är svaret på alla frågor.

Jag kan också bli lite trött på våra uteställen och längta till andra. Men det finns många bra gånger också. De flesta gångerna är bra.

Men jag kanske är på rätt ställen, är med rätt folk och är rätt person själv.
Enkel förklaring!
Eller så kan man inte tycka illa om Avenyn på heltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0