Snow

Ny klänning. Ny vinsort. Samma uteställe. Kvällen är planerad.
I Göteborg möttes vi av sol men blåsigt och jag började överväga vilken sorts utgångsskor jag ska välja.
Men så får jag höra att det snöade i Stockholm i natt och då inser jag att det enda rätta är att ta sommarutgångsskorna.
Man vet ju aldrig när det är vår tur.

Hade gärna gått till Port Du Soleil. Men det är ju höst nu. Det vet vi.
Portarna är stängda till nästa år.

Är Utecompagniet fortfarande öppet?              Borde jag åkt dit denna helgen och tagit vara på det?
Nej just det. Det är snökaos i Stockholm.

En man i laget känner sig inte så frisk. Jag menar att det fixar drinkarna ikväll, men vi får se om hon orkar med ut.
Vi ses ute ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0