Tröttnat på att gå ut?

Det är lillördag. Igen. Jag börjar många inlägg på det här sättet.
Men i alla fall. Detta betyder utgång.
För många.
Jag och tjejerna ska ut och äta och börja kvällen med drinkar på Linnéterrassen.
Sedan får vi se vad som händer.
Bliss var ett alternativ men det verkade som att många tänker på morgondagen då de börjar åtta. Så vi avvaktar.
Klockan börjar närma sig sex och jag har inte börjat göra mig i ordning. Inte ens klädseln är bestämd.
Med risk för att ångra det här så måste jag säga att jag har tröttnat på att gå ut.
Det är trassel för en del krogar pga vaktbolagen de har anställda,och det är inget jättekul folk ute. Det händer lite för lite.
Men jag saknar nog sommarutgångarna. Om det ändå var sommar...
Men inget kommer ändras. Jag kommer fortsätta gå ut. Jag vet att detta bara är en liten svacka. Ge det två timmar så gillar jag att gå ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0