efterfesten i mellan uteställena

Vi började med att skåla i champagne hemma hos mig och drog sedan ner till stan.
 Fortsatte kvällen med vin inne på utestället.

Det är ett bra ställe men som vanlig var en av vakterna på sitt dåliga humör.
När han står i dörren kommer in.
När någon av de andra står i dörren är alla välkomna.
Vi kom in hos den sura.

 Uppe på terrassen regnade det så vi fick hålla oss inomhus.

 Jag kommer inte ihåg en enda låt från hela kvällen. Borta? Nej bara inte uppmärksam.

 Vi hade planer på att dra vidare till Push men då kommer någon på att vi ska dra på efterfesten nu.
Och Push sedan. Efterfesten hölls ovanför alla uteställena.

 Men mitt vin fick dom vaska. Alltså bokstavligt.
 Efter det var det dags för Push men klockan var fyra så vi tjejer drog oss hem i stället. I regnet sprang vi över vägen.

 Ett kort ifrån hela kvällen. Vad gjorde vi hela tiden? Sådana ospeciella utgångar är inte det bästa. Inga speciella minnen. Eller inga minnen alls då jag dagen efter hittade en champagnekork i jackfickan. Hur hamnade den där? Champagnen drack vi hemma hos mig och där hade jag ingen jacka på mig. Konstiga händelser ibland. Bara med alkohol i bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0