Ikväll smäller det?

Ja då var det snaaaaaart dags att göra sig i ordning för kvällens festande.

Dagens matintag har inte varit det bästa. Jag har endast hunnit med ett mål mat hittills. Middagen återstår.
Detta beror på att jag vaknade sent så då blev det brunch och sedan har jag varit upptagen.

Vi vet hur det kan sluta. Ååååååååh, fan.

Elfte september. 11 september. 9/11. Nine eleven.
Datumet säger alla något.            Ändå ska man ut och festa.         Men jag har inte glömt, bara gått vidare (?)

Vi får se om krogarna spelar på det. Men det gör dom väl inte??!!? Lite vett har dom väl? Eller? Eller?

Det är inte som att spela på temat Fredagen den 13 med otur och allt sådant.   ♣ 

Fast hittills har jag hört meningar som att 'ikväll kommer det smälla, vilken fest det kommer bli!'
osv.
Så lite inne på det verkar dom vara då den meningen hamnar i samma mening som 11 september 2001.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0