Krav på klädseln!


                               På flera uteställen finns det krav på klädsel för att få komma in.
Jättebra tycker jag för det ställer lite krav på folket.
Det bästa var när Karisma satte upp en lapp på dörren där det fanns mer än klädkrav.

Där handlade det även om att man inte fick ha synliga tatueringar osv.
                                           Listan var lång.
Och bra tycker jag!

Finns säkert många som var upprörda över den.
Men det är bara dom som inte uppfyllde kraven kan jag tänka mig.

Jag tycker att alla ska tänka på sin klädsel när de går ut.
Enligt mig är dåligt klädval för tjejer att komma i för kortklänning, för urringat, alldeles för mycket smink, korsett, jeans, hatt, converse.
Och som kille är det fel att komma i linne, keps, kedjor, hoods, mössa, träningsskor osv.

                  Ni ser, kraven är många.                                         Men inte särskilt svåra.

Man ska helt enkelt tänka på att se bra ut. Inget slarvigt!

Tatueringar är underförstått att man inte ska ha.
Har man det får man helt enkelt välja andra ställen.

Håll er inte på Avenyn då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0