Kvällen så här direkt

Lika bra att dra allting nu.

Började på något ställe som låg ovanför en backe.
Hade jag inte blivit mött hade jag aldrig hittat hit. Ja så undangömt var det.
                         Men känt.

Alla känner till stället.
         Jag kunde se stället framför mig.
Men inte hittade jag dit för det... :S

Efter alldeles för många glas rosé drog vi vidare.

I nya klackar tog vi oss in på den bästa klubben.
Hade riktigt kul och drog några shotar och glas.

Men Drömhus igen? Är det någon sponsor undrar man...................?

Riktigt trevligt. Och de vanliga som hänger i baren hittade man på dansgolvet.

Det var Drömhus som lockade, jag lovar.

Eller helt enkelt de andra låtarna. Franska. Fint språk?

Vi ses ute i morgon igen. Ta ett glasvatten nu så orkar ni lite till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0