Stammisstället på Avenyn?

Det är fredag igen.
Veckorna går snabbt vilket betyder att det inte dröjer länge innan helgen är här igen.

Fast idag är vädret dåligt. Ja i Stockholm har det varit dåligt hela veckan så jag förstår att ni inte förstår vad jag menar, men här i Göteborg har vi haft sommar.
                                                                        Till nu.

Bara ben kanske är att glömma? Eller så kör man bara på det. Vit klänning med kanske...

Förfesten som skulle vara hos några goa killar har tydligen blivit ändrad. Flyttad till något förfestställe. Inte mig i mot. Dom drinkarna brukar vara proffsiga.

Var kvällen slutar vet jag ännu inte. Stammisstället. Eller stället som utlovar ickepolitisk musik fast med en politisktinsatt DJ. Haha, klockrent!

Jag ska i alla fall inte hänga bland motorcross folket. Så där hittar ni mig inte.

Men nu kanske det är dags att sätta fart här hemma. Ses i vimmlet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0