Utetider

Jag måste fortsätta på det här med utetider.
Här hemma i Sverige är jag ute till tre,fyra. Blir det efterfest så kan det sluta vid åtta.

Under sommaren gäller självklart andra tider. Då är man hemma vid sex tiden typ... Tidigast.

När man är utomlands är det väl samma. Sist jag var utomlands på festresa så kollade vi inte klockan en enda gång när vi kom hem från krogen. Men den var väl runt fyra för det mesta. Runt sex vid något tillfälle.

När man är utomlands finns det inget tillfälle att ta sovmorgon. Man vill ut i solen.
Vilket resulterar i en vecka med otroligt dålig sömn och ett antal tupplurer på stranden.

Jag har ingen aning om hur många timmar man totalt sover under en sådan resa.
Men jag hörde av en kompis att hon hade sovit tio timmar totalt under hela resan.
Oj! Fast den tror jag inte riktigt på... Det är lite väl lite.

Nu i helgen var jag hemma vid tre båda dagarna. För tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0