Utgång denna fredag

Helgen har börjat!
Denna kvällen bjuder på utgång med drinkar.                    
                             Däremot vet jag ännu inte var vi hamnar då smset med svaret inte har kommit ännu.

Men behöver jag säga att det blir någonstans på Avenyn???

Däremot vet jag var jag hade velat festa idag, men jag är liksom i fel stad så det blir lite svårt. Tror dock att det folket kunde locka mer denna helgen. 

                                 Men nu ska vi inte vara sådana.

Det var riktigt längesen jag var ute på Avenyn så jag ska gå in (eller ut egentligen) med en entusiastisk inställning.

Klädseln inför kvällen är ännu oklar.
Dessutom är det sådant som brukar bestämmas den sista halvtimman innan man drar ut.

Grundar hela kvällen med thaimat eller något annat asiatiskt så att det inte går snett någonstans.


I så fall kommer det inte bero på tom mage utan alldeles för många drinkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0