Apartment no. 4

Det öppnade ett nytt uteställe bakom Avenyn för inte så längesedan.
Jag ville gärna gå dit och se vad det var för typ av ställe men det blev att vi alltid hamnade någon annanstans. På något av våra stammisställen.

Men i helgen gick vi äntligen dit.
Först gick vi förbi det. "Det är coolt att inte ha någon skylt som talar om vad det är för ställe."

Svårt att avgöra om vakterna stod utanför Apartment no 4 eller något annat ställe.

Men vi hittade det.
Jag förstår varför det heter 'lägenhet', för känslan man fick var helt ärligt som att vara hemma hos någon.
Plus poäng.
Men inredningen för övrigt var väldigt inspirerad av Caféet tycker jag. Också bra.
Vi slog oss ner i soffan och jag drack kanske det äckligaste vinet jag någonsin har druckit.
Toaletterna saknade fungerande kranar och garderobstjejen kunde inte sitt jobb.
Hela golvet var dessutom fullt med glassplitter och toapapper som alla gick omkring i.
Varför lyckas dom inte hålla rent? Eller ska man fråga sig hur alla andra krogar lyckas hålla rent?

Det problemet har jag inte sett någon annanstans.

Men folket där var bra, bartendrarna var bra. Så därför var det en bra kväll.
Men det smutsiga golvet kan få mig att aldrig mer vilja gå dit. Synd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gått dit det senaste halvåret? sjuk renovering sen sen-sommarn. sjukt cleant och fräscht!

2012-03-03 @ 02:18:28
Postat av: Avenyn Runt

Nej det har jag inte gjort med tanke på golvet då. Men det låter jättebra att det har blivit cleant. Däremot har jag hört annat av kompisar som har gått dit... Men jag kan ju alltid ge det en ny chans

2012-03-03 @ 19:40:52
URL: http://avenynrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0