Där var Greven

Helgens utgång. Här är sumeringen.

Vi skålade i champagne i salongen och drog oss sedan till stället jag alltid glömmer namnet på. Jag har nämnt det i ett tidigare inlägg då jag missade Greven för att en killkompis ville dra vidare.

Nu var jag tillbaka där i alla fall. Men det var inte Greven.

Vi köpte i baren och stod där och hängde när våra övriga kompisar droppade in.

Och då kom Greven. Det var för kul att se honom.
Både han och stället såg inte ut som jag kom ihåg dom. Eller han var sig lik, men han var inte lika.....lång som jag mindes det.

Sedan drog vi vidare mot Pure, Berns och slutligen Collage. En jätterolig utgång blev det i alla fall.
Dock ingen drink blandad av Greven denna gången heller. Men jag kommer tillbaka Greven.
Har man hört den förr eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0