Kvällen innan valborg

Fantastisk kväll igår.
Vi körde en riktigt bra förfest på vårat vanliga ställe. DJn hade slängt ihop en massa låtar i en remix och vi satt och sjöng med.
Sedan drog vi vidare till Ambassadeur.
Det var första gången jag var där, men vi hade så roligt.
Jättemycket folk.

        Vi drog in i VIPen och fortsatte festa där.
Greven var där. Trevligt. 
        Vimmelfotografen fastnade för de som stod upp i sofforna och dansade och jag gissar på att alla hans kort han tog i går föreställde just dom.

                    Sedan drog vi ut igen och tog ett drinkbord. Där pratade vi ett tag och sedan drog vi in i VIPen igen innan vi slutligen drog oss hem vid fyra. Då var det först en efterfest planerad men en taxi tog alla hem i stället.

Idag är det Valborg och en lunch med rosé är först planerad utomhus. Jag ska bara äta lite brunch här hemma först och göra mig i ordning innan jag drar in.

Var vi hamnar ikväll är ännu ganska oklart. Men jag hopppas att det blir så bra som igår.
Trevlig Valborg på er! Är ni på Stureplan ikväll så ses vi. Avenyn har jag tyvärr gett upp den här helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0