Vad som finns i mitten

Påsken närmar sig.
Folk frågar mig om man kan gå ut alla dagar under påsken.
Vem vet. Kör på!
Så länge det är öppet så ska man passa på.
Mig hittar man på Avenyn denna helgen i alla fall.

I lördags var vi på Collage förresten.
Och i tidigare inlägg har jag analyserat av som finns i mitten där ute. Men jag har aldrig kommit ihåg så pass mycket att jag vet dagen efter.
Men nu vet jag.
Förut var det bord, ungefär, med en glaskupa ovanpå som folk stod vid och rökte.
Nu har dom sänkt dessa bord och dom har i stället förvandlats till bänkar. Fortfarande med glaskupan ovanpå.
Så nu vet ni.
Collage förövrigt är inte så kul. Längre. Jag har ändå tyckt att det har varit kul. Nu har ju jag bara varit där tre gånger eller något sådant i och för sig, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0