Avenyn Runt celebration

Men va fan!
                  avenynrunt.blogg.se         fyller år idag!
Ett år!

För ett år sedan skrev jag mitt första inlägg. Då var det onsdag, jag skulle ut, det var tyvärr Kulturkalaset i Göteborg, jag var ute fyra dagar i veckan och jag tyckte att det var dags att dokumentera allt.

Nu ett år senare borde jag i alla fall fira att bloggen fyller år, men en torsdag går det inte. Till skillnad från förra året är jag inte ute fyra gånger i veckan när det är augusti. Det gick bra under juni och juli men inte nu.
Jag får hålla mig till tre dagar.

Det här året har inneburit många bra utgångar och jag kan erkänna att jag har varit lite svag på detaljerna. Så från och med nu kör vi ärligare och mer detaljrikt.

Fira åt mig, vi ses ute i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0