Om juldagen

Vilken utekväll vi hade i söndags, juldagen.

Först förfest med drinkar och vin. Taxi till Push och sedan vidare till Excet.
Väldigt mycket folk inne på Excet.
Vi hängde där ute. Oklart varför egentligen för det var ganska kallt.
De där inne vid baren hade jackorna på sig, oklart egentligen vad de gjorde inomhus med jackorna på...
Just det, dom är ju lite coolare som har jackorna på sig.

Jag tappade mitt örhänge på dansgolvet, dansade på scenen, höll mig till cider resten av kvällen och sedan var jag på en väldigt oklar efterfest.

Halv sju gick jag hem med hål i strumpbyxorna och försökte komma på en förklaring på var jag hade varit.

Jag hann även med en sväng till en väldigt bra bar som påminde om en hemmafest enligt mitt sällskap.

Det var nog den bästa juldagen hittills.
Kanske utgång i morgon.
Nyår till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0