Park Lane

Stämpeln sitter fortfarande kvar på handleden och jag kommer att få jobba med den i morgon då dom har använt någon färg från helvetet.
Men vad gör det?...

Utgången i fredags var riktigt bra. Fast jag var så trött som jag brukar vara på fredagar så orkade jag ändå ut.

Först när vi kom in på Park Lane undrade jag lite vad vi gjorde där.
Dansgolvet var fullt med vuxna i åldern 40 och uppåt.
Vi som var yngre hängde i baren och undrade om vi verkligen borde vara kvar här.

Vi beställde in vin och betraktade dessa obekväma personer som försökte dansa till musiken.
After work var det tydligen för dom, fast klockan var över tolv.

Sedan hoppade två killar och några tjejer upp på baren och sjöng. På Park Lane händer det alltid saker.

Flera gav mig komplimanger för min klänning. Dom sa att den hade fint mönster och var bohemisk. Det var sista gången jag använde den klänningen!

Vid tre var planerna att dra vidare, men då splittrades gruppen då vissa skulle stanna kvar och vi andra blev förvirrade och drog hem.

Pinsam facebook rape som vanligt av kompisen som alltid skriver dom.
Kul med en bra utgång. Snart fredag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0