Dregen

Några försökte få med mig ut igår.
Dregen skulle DJa. Men då undrar jag, är han DJ?

(bild lånad från Stureplan.se )

Dregen är han till vänster alltså. Nej till höger. Till höger! Det är väl klart att jag ser att det Pernilla Andersson till vänster... Jag sa liksom fel. I alla fall.
Det var säkert grymt drag.

I kväll är det också mycket som händer ute. Förutom att Stockholm inte är lugnt då några kompisar åkt dit idag för att prova på utelivet jag så ofta pratar om, så har Göteborg också en hel del att bjuda på.
Jag tänker inte på något speciellt egentligen, men jag vet att mycket roligt folk ska ut. Men själv har jag andra planer. Men ta det lugnt ute ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0