Shotta vatten

Jag har precis kommit hem efter en fika med en nära kompis och även en av Avenyns festfixare.

Någonstans där i samtalen om den senaste utgången ihop inser vi att det är onsdag.
Lillördag!
Men det var ingen som nappade på en spontan utgång ikväll.
Nej nej. Somliga skulle upp och jobba vid åtta så min idé slogs ner ganska snabbt.
Jag som var sugen. Men helgen är snart här och innan dess händer ganska mycket kul så det kommer gå snabbt.

Nu vill jag inte påstå att planerna är satta för helgen men det kommer.

Samtalsämnena ikväll har varit blandade. Allt ifrån senaste utgången med Petter på Park Lane, till den gången man driver och shottar vatten, till att alla uteställen anses som bra på sommaren.

Nej alltså vi har ju inte shottat vatten men tanken på att seriöst sitta och göra det är kul. Eller hur? Jadå.

Vissa skulle till Stockholm och gå ut i helgen och jag kan medge att det kliar lite i fingrarna. Jag vill också åka dit. Men inte denna helgen. Så pass mycket planer har jag för helgen för att det inte ska gå. Så känn ingen sorg för mig Göteborg. Vi ses på Avenyn som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0