Uteliv

Nej nu är ni tråkiga som klagar på att man tröttnar på att gå ut flera gånger i veckan.
Jag är trött på er som säger det!

Någonstans var ni tråkiga eller så växte ni upp för snabbt.

Att gå ut är socialt.
Det är när man är ung som man ska passa på.
De som tröttnar när de är 20 (efter bara två år. "När jag var 18 så gick jag ut jättemycket men nu har jag tröttnat". Hallå tråkmåns ) och sitter hemma med killen eller filmkväll varje helg med kompisarna är de som desperat hänger på krogen och på alla pubar i 30 års åldern.

Då ses vi inte ute kan jag lova. Då har jag haft mina underbara år på krogen. När man skulle hänga där.
Med det sagt så: Ni hittar mig ute i helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0