En noggrannare beskrivning

Bra inlägg jag fick till där vid sex tiden. Jag hade tydligen mycket bra att säga och en noggrannare beskrivning skulle jag ge idag. Jag tycker att inlägget var solklart.

Idag vaknar jag upp bredvid pommes frites med skorna vid elementet och jackan på golvet. Vilken utekväll!
Vi hetsade på förfesten och fick svepa våra champagneglas väldigt snabbt för att middagen väntade. Middagen var supertrevlig och sedan förflyttade vi oss till vårat reserverade bord närmre baren. Där blev det några glas vin och totalt granskande av de som dansade.

Efter det drog vi ut och där var det allt annat än lugnt. En massa drinkar och shotar och efter det är allt ganska oklart. Inga större skandaler så ingen risk för ångest utan alla hade bara väldigt kul och spårade väldigt mycket.

De pratade om spårade kvällar på Whiteroom och jag längtade både dit men kände samtidigt att det var skönt att nivån inte var riktigt där igår. Men ikväll klarar jag inte en till utgång. Jag börjar bli gammal om jag anser att en utgång räcker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0