I got a feeling, that tonight's gonna be a good night

Det är fredag och alldeles snart ska jag fatta beslutet angående vad jag ska ha på mig.

"Något svart ska jag nog ha" sa min kompis. Ja den var ju originell och väldigt hjälpande. Det är ju färgen verkligen alla har på sig nu på krogen på vintern! Självklart har jag redan tänkt det, men VILKET plagg ska man ha?

Vi börjar med förfesten om mindre än två timmar, sedan är det middag på Avenyns kanske mysigaste restaurang(inredningen har ingenting med maten att göra, så det mysiga står alltså för lokalerna. Maten kan vi diskutera...) och sedan är det utgång.

Var vi hamnar är ännu oklart men kul ska jag ha!
Riktigt kul! Efter den här dagen behövs det!
Vi ses ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0