Nytt år!

Nytt år!

Och jag har lyckats återhämta mig från denna nyårs helg.

Men man ska veta det att vi orkade ut på krogen igår kväll trots att nyårsafton var dagen innan och det bara blev två timmars sömn.
Fast utestället vi var på var inte riktigt min typ av ställe. Vi snackar hårdrock och sådant lyssnar inte jag på. Och folket och jag hade inte heller jättemycket gemensamt.

Väl nere på Stureplan igen valde vi Sturecompagniet.                  Men något fick oss att inse att en efterfest satt bättre. 

Men nu är det nytt år och en massa helger, ett tillfälle för fester.
Längtar extra mycket till påsken och midsommar.
Fast redan nu i veckan är det tre tillfällen att gå ut.
Trettondagen, fredagen och lördagen.
Men vi får väl se när jag orkar ut igen.
Fantastisk nyår i alla fall!

God fortsättning! Vi ses snart ute i vimlet igen. Troligen tidigare än vad man känner just nu i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0