Om Nivå

Det är tomt efter att ett av mina stammisställen stängde.
Lokalen står där tom och jag bara väntar på att skylten ska bli borttagen.
Det sista tecknet som påminner om vad som en gång fanns där.



Nej förresten, den kan försvinna nu. 

                    Nu får vi lugna oss lite.                    Nivå var inte sååååå fantastiskt.

 Jag vet inte riktigt hur jag kan få det att låta som det. Det var inte Sveriges bästa uteställe. Kanske Göteborgs, men även den är lite oklar.

Men vi har Push kvar, det får vi inte glömma. Push ägs av Stureplansgruppen, de gör ett bra jobb. Vi har även andra bra uteställen, jag ska vara hitta dom först... Eller vänja mig...
På jakt på fredag igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0