Petter

Jag hade kunnat skrivit ett underbart inlägg i natt när jag kom hem men det känns som att jag lika gärna kan ta det nu.

Igår blev en sådan där spontanutgång. Vi började i Vasa men denna gången inte på stället vi var på sist, där vakterna med hjälp av batonger slog på en kille utan nu gick vi till ett av de minsta. Men även ett av de populäraste.  Garderoben var full men avgift fick vi ändå betala.
                                   Betala för att ha på sig sin jacka.
En massa glas vin och en fotbollsmatch mellan lag vi inte hade en aning om vilka de var. Men det visste killarna runt om.
Jag bestämde mig för att heja på laget som hade benämningen HEE, men det var tydligen fel att heja på dom...
Jaja...

Sedan kunde vi inte bestämma oss var vi skulle dra vidare. Utbudet är stort.
Men att Valand skulle vara det enda stället som var öppet var bara skitsnack från några som ville att vi skulle dra med dom dit.

Men det blev Park Lane i alla fall. Högst upp på Avenyn.
                               Otroligt lång kö för att komma in men den slapp vi.

Väl där inne ser vi att det är Petter som står bakom skivspelarna.
PETTER! Han hade med sig Oskar Linnros också. OSKAR LINNROS! Och typ Timbuktu också.

Vilken kväll! En av de mer lyckade på länge. Ingen dansade på Park Lane igår faktiskt.
Alla hade totalt fokus på att se när Petter snurrade skrivor. Bra drag! Svårt att dra sig därifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0