Slutet av januari

Flera glas rosé (utan fanta) inget glas vitt trots att det fanns, och några glas champagne senare så drog vi oss ner till krogen i helgen.

Det finns alltid någon som taggat så mycket att det blir för mycket, så en av tjejerna gick hem.
Vi andra hade kul däremot.

Sprang på Björn. Han är för skön. Hade gärna hört något skämt eller låten till Carina Berg eller något, men hallå, vi var ju ute. Som om jag ens frågade.

Jag fick frågan om jag hade några minneslyckor från någon utgång i helgen. Nej varför skulle jag ha det? Jag får sällan minnesluckor...
Men tydligen hade vi alla stått där ute vid ett tillfälle (och med tanke på min klänning så blir jag inte förvånad om jag har ont i halsen någon gång nu i veckan) vilket jag inte minns. Jo lite kanske. Björn var där.

Att några orkade en utgång även igår är för mig obegripligt! Efter den här helgen?
Och dessutom är det vardag nu. En utgång sista dagen på helgen är enbart godkänt under sommaren.
Nu tar vi oss igenom denna vecka så ses vi kanske ute till helgen igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0