We got a situation

En av tjejerna på middagen i fredags pratade om hennes stora minneslucka på Whiteroom som hade fått henne att glömma alla mängder med alkohol hon hade köpt.
Hon var helt säker på att hon inte hade druckit någonting, men både kontoutdraget och sällskapet talade för något annat.

Hur kan man glömma en sådan sak? tänkte jag.
Om man har köpt jättemycket så borde man ju komma ihåg det.

Men efter fredagen så är jag i samma situation. Jag minns inte alls vad jag drack men den stora summan pengar jag hade kontant i plånboken var helt borta.
Så tydligen hade jag druckit en hel del...

Det bekräftar alla mina minnesluckor jag har från kvällen i och för sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0