Utgång och grillning och utgång

Bra helg.
Men i fredags blev det för mycket. Det kan jag erkänna.
Drinkbord på Café Operas vip hylla kan ju bara sluta på det sättet. Fast det var först vid fem som jag tyckte det blev för mycket.
Innan var det bara roligt.
Hittade nya nummer i min mobil, kommer inte ens ihåg att jag pratade med några speciella som jag ville byta nummer med, men tydligen. Otroligt äckliga drinkar! Stressade bartenders, och snygga killar runt omkring. Det var en bra utekväll.
Men där har jag alltid kul.

Lördagen innebar grillning, shotar och sedan vidare ut till Sommar. Men vid halv två gav jag upp och drog mig hem. Idag har jag druckit två glas champagne och ätit goda skaldjur, men nu får det finnas något slut av allt alkoholintag för den här helgen.

Däremot blir det en massa utgångar i veckan. Med start på tisdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0