You had my heart

Det blev tidigt igår.
Hemma redan vid tre.

Jag fick oönskade sms från en stalker.
Var inte taggad på att dra ut men lät mig övertalas.
Vi drack vin på Treat och drog oss sedan till Sommar.

Sommar är inte bra eftersom att dom hellre har en lång kö än att släppa in folk.
Nej det spelar ingen roll att man har VIP kort, det är kö där med.

Kö för alla.

Men folk tränger sig. Jobbigt sådant där, och vissa kommer därför aldrig fram.

Var ute i fredags med och det var riktigt bra. Jag var den enda som fick sin önskan uppfylld.
Ligga, bästa utekvällen eller fick en speciell kille, ja vem vet vilket.

Vet inte när vi var hemma.
Nu är det söndag och jag har precis brunchat.
Nu blir det långklänning och lite häng på Strandvägen.
Vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0