Utgång igår ändå

Det gick ju inte så vidare bra att hålla sig hemma igår.

Ingen jättestor utgång med en massa dans och så, men vi drog ändå ut till två olika ställen och drack vin.
Jag var hemma alldeles för sent med tanke på att jag det senaste har varit ute och festat och missat en massa timmar sömn. Och det är en fördel att vara utvilad i morgon.

Det ryktas om att festen börjar redan i bilarna idag påväg till stället vi ska fira på.
Det hoppas jag inte, då jag hellre ser till att komma upp i en bra tid i morgon.
Förnuftig?

Nja men jag ser hellre att vi börjar firandet tidigt i morgon.
Så har vi hela dagen och natten och tidig morgon på oss att festa!
Trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0