Berns

Jag hade bara hört kompisar prata om det. Men jag mindes inte exakt vad dom sa om stället.
Men på fredagen drog vi i alla fall dit.

"ALLA" skulle vara där enligt en av killarna vi var med.
Det låter alltid lovande, men brukar också vara för bra för att vara sant.

Vi fick gå före kön och kom in i en stor hall där det fanns olika garderober. Smart system. Det minskar lång kö på ett ställe med flera garderober att välja mellan.

Vi gick upp en våning och köpte i baren innan vi spanade in dansgolvet och folket.

Vilka lokaler dom har! Otroligt högt i taket med fin inredning. Om man nu gillar den stilen. Jag föredrar fräck inredning som passar in i detta årtalet.

Men musiken. Vad var det för något? DJn var inte bra! Vi kände inte igen en enda låt. Det kändes som att det var house musik från några okända killar.
Och jag skulle kunna nämna snöflaket som föll ner från taket som kunde kostat Berns några anmälningar om det inte hade missat de två killarna som var på väg ner för trappan, men vi hoppar över det.

Så stället var kanske inte speciellt bra. Inget roligt folk. Ingen bra musik. Vad mer kan göra ett ställe bra?
Men självklart kommer jag ge stället en till chans. Någon gång...

Nu minns jag i alla fall hur mina kompisar beskrev Berns. "Tråkigt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0