Fredagen

Det var fredag och alla såg fram emot kvällen.
Drickan stod hemma i matsalen och väntade.
Men när vi gick förbi Systemet ville vi ändå ha en extra flaska tequila.

Jättebra plan. Alla minns sist då flaskan dracks upp av två personer inom loppet av 20 minuter. Men så var det midsommar den gången också.
Men nu? Vi skulle ju vidare ut. Fast vi var flera på den här.

Det blev lite hetsigt där vid tolv snåret när en del av förfesten bestämde sig för att dra ut. Ett annat gäng ville vara kvar hemma hela kvällen och resten ville dra ut lite senare. Jag kunde inte bestämma mig.
Det bästa man kan göra då är att sjunka ihop på en bänk.
Det ena gänget drog och en timma senare lyckades jag övertala alla de andra att dra ut.

Min partyhelg förvanlades däremot bara till en utgång.
Berns. Där var det mycket folk. Helt okej kväll. Halvbra ställe tycker jag ändå. Det finns bättre... Eller så var det bara den kvällen. Utvärderingen kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0