It's a wild world

Det är lördag och jag är ivrig att komma ut!
Vädret är grått i och för sig men det ska ändå bli kul att gå ut. Vädret påverkar inte.

Fick sms om att vinflaskorna jag sist köpte fortfarande finns kvar, men jag tillför gärna lite mer. Det skadar nog inte?

Vi ska inte se den här utgången som något avsked. Jag ska försöka att inte göra det i alla fall.

Vad är grejen med att byta uteställen hela tiden då? Jag vet, jag har själv avverkat några olika vissa kvällar, men egentligen kan man väl lika gärna vara kvar på samma ställe? Är det bra och bra folk osv. så ser jag inte vitsen med att byta?......

Det är jag som pratar om det nya utestället hela tiden, men ändå kommer jag aldrig dit.
De andra känns säkrare?
Nej det är bara ett invant mönster.

Men ikväll ändrar vi på det! Vi ses ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0