Park Lane

Längst upp på Avenyn hittar vi Park Lane.
Stället som ligger längst ifrån allt det andra som händer på Avenyn.
Inte för att det inte händer där.

Jag kommer faktiskt inte ihåg första gången jag var där men jag tror att jag var väldigt imponerad.
Det var väl någonstans efter att man tröttnade på Keybar som man gick till Park Lane.

De går själva ut och säger att de tar in personer efter personlighet och inte så mycket efter ålder.
De vill blanda Carl från Örgryte med Johnny från Trollhättan. Budskapet är alltså att alla kommer in, oavsett personlighet och stil.

Bra? Ja det tycker vissa.

Jag är inte speciellt ofta på Park Lane faktiskt.
Lokalen är helt okej.
Det finns många barer att välja mellan. Och dansgolv mellan dom.
Men VIPen är inget vidare. Inte dansgolvet heller. Folket där kan vara väldigt jobbigt.

Men att hänga i baren är kul. Och bartenderna är bra.

Fast den gången Parkan hyrde in två tjejer utklädda till Bunnies som skulle dansa på baren så sjönk dom REJÄLT!

Då ser man att de inte alls ser sin målgrupp. De kan inte tyda folk intresse och de har verkligen ingen smak.

Jag har inte varit där sista lördagen i månaden och inte heller på söndagar.
På söndagar ska man tydligen inte gå dit då vakterna inte är på det klara med vilka som släpps in eller inte.
Verkar vara ett helt nytt system som innefattar speciell inbjudan via sms för restaurangkunder osv. och sådant gör att folket tappar intresset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0