Dresscode på Stureplan

Jag var taggad på en utgång idag, men nu när jag kom hem från jobbet så är jag så trött så jag dör.
Men ut ska jag!

Solen skiner och det är klänning som gäller.

Igår blev jag den som fick förklara för några vad dresscoden på Stureplan är.
Jag började med att svara: Allt fungerar. Man kan i princip komma i allt, för alla har på sig olika. Fast man kan inte komma i.... och inte heller i... och inte... och inte heller det... och inte det.

Och sedan insåg jag att jag från början borde sagt vad som fungerar och inte sagt allt. För allt fungerar ju trots allt inte.

Aveny, nya utestället på Stureplan öppnar snart.
Alla Göteborgare kommer känna sig hemma.

Vi ses ute ikväll, antingen på uteserveringarna som nu öppnar eller där inne vid baren eller varför inte på dansgolvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0