Pirates of the Caribbean premiär

Igår var det galapremiär.
Pirates of the Caribbean hade världspremiär i Sverige, Stockholm, Sergel.
Med efterfest på Café Opera.

I vimlet syntes förutom jag, en massa kända skådespelare, sångare, politiker, programledare osv.
Fantastiskt kul var det, med god mat, god dricka och bra uppträdanden.

På scenen hittade man Nicke Borg, Mustasch och Eric Amarillo.

Men detta var inte tillställningen där folk dansar, så dansgolvet var stilla.
Eller rättare sagt ett ställe för mingel.

Vid stängning drog jag mig hemåt. Jag gick förbi Sturecompagniet där det var väldigt mycket folk men jag kände att det var dags att gå hem och sova.

Och nu längtar jag lite tillbaka till röda mattan med solen och all den sköna stämningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0