Plastglas

Denna helgen har jag bara fått plastvinglas ute.
På förfestställena spelar det inte så jättestor roll, men att Amba kan med att servera deras vin i plastglas är för mig oförklarligt.

           Hur är känslan att stå med ett plastglas i handen?

Men nu när jag tänker efter.
Där har Apartment no 4 svaret på sina problem!
Skaffa plastglas så slipper ni, och framförallt vi, glassplittret på golvet.
(Hur de ska bli av med toapappret på golvet är en annan femma)

Plastglas.
Känslan att dricka ur dom är åt helvete, men med tanke på hur praktiskt det tydligen är så ska jag ge dom en chans.

Eller nej. Skärpning Ambassadeur och ni andra som har infört dessa nyligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0